Zamieszczone przez blind_walker
[O1] Od czego zacząć ?? błędy VAG
Zwiń
X
-
[O1] Od czego zacząć ?? błędy VAG
Witam
Od pewnego czasu moją skodzinką szarpie :P obroty falują miedzy 720 a 800 na biegu jałowym
Największe szarpanie jest przy 1250 obrotach <chodzi jak traktor>
Wiec zakupiłem prosty kabelek aby zdiagnozować moje maleństwo
1 uruchomienie ... szok :shock:
17526 - O2S Heating: B1 S2: Open Circuit
35-00 - -
17606 - 02 Sensor Heater: B1 S2: Electrical Malfunction
35-00 - -
16500 - Czujnik temperatury chlodziwa
35-00 - -
16684 - Wykryto wypadanie zaplonu -np: roznica cisnien
35-00 - -
16686 - Wypadanie zaplonu w 2 cylindrze
35-00 - -
16688 - Wypadanie zaplonu w 4 cylindrze
35-00 - -
16687 - Wypadanie zaplonu w 3 cylindrze
35-00 - -
Błędy wykasowane i znowu ... szok :shock:
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit
P1118 - 35-00 - -
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 35-00 - -
17606 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S2: Electrical Malfunction
P1198 - 35-00 - -
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
P0118 - 35-10 - - - Intermittent
Błędy znowu wykasowane i znowu ...... :shock: szok :shock:
te już nie znikają
17526 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - przerwa grzejnika
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17606 Nie znany kod błędu ---------------------------------- ten pojawił się już wcześniej
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16686 Brak zapłonu cylinder 2
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
p.s. błędy zczytywane VAG COM, PolskiVAG i VWTOOL
Wiem że najprawdopodobniej do wymiany jest 2ga LAMBDA lub kable sie od niej zepsuły bo jak odłączyłem tą przy silniku to pojawił się identyczny błąd do obu
I teraz czekam na wasze propozycje ..... Od czego zacząć i jak to zrobić :?:
p.s.Używałem szukajki ale głównie znalazłem tematy o LPG a ja mam PBwww.calorocznykierowca.blog.pl
-
-
Pierwsze co to sprawdź cewke na drugim cylindrze bo najprawdopodobnie jest padnięta dlatego silnik chodzi jak traktor i falują obroty.
Na pracującym silniku ściągasz cewke ze świecy i słuchasz czy słychać przeskok iskry (pykanie), dla pewności podłączasz cewke z innego cylidra do cylindra 2 i sprawdzasz czy działa. Po takich czynnościach jesteś pewien czy cewka jest padnięta.
Jak to sprawdzisz będzie można kombinować dalej.
PozdrawiamRozum każdy ma, ale nie każdy go używa.
Komentarz
-
-
Cylindry liczy się od lewej(od paska ).
Co do demontażu cewek to jak zdemontujesz osłonę (4 imbusy) to dalej tak jak tutaj:http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/Fabia/50
Komentarz
-
-
dzięki za porady jutro z rana pędzę do garażu - trzymajcie kciuki
"pomógł" dla was - w 100% zasłużone
[ Dodano: Czw 18 Lut, 10 12:33 ]
Zrobiłem tak jak doradzaliście...
Cewka przełożona i prawdopodobnie spalona :cry:
teraz wypadanie zapłonu na 2 i 3 cylindrze chodzi jak maluch
coś musi palić cewkę na 2gim cylindrze ...
dodatkowo pojawiło się "pykanie/cykanie" w tym czymś....<foto> lewa strona między zbiornikiem płynu chłodzącego i spryskiwaczy "cykanie" dochodzi z pod kopułki z dwoma przewodami
[center:a1abd75aa2] :cry: :cry: :cry: POMOCY :cry: :cry: :cry: [/center:a1abd75aa2]www.calorocznykierowca.blog.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Transporterdodatkowo pojawiło się "pykanie/cykanie" w tym czymś....<foto> lewa strona między zbiornikiem płynu chłodzącego i spryskiwaczy "cykanie" dochodzi z pod kopułki z dwoma przewodamipozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
chyba jednak mechanik zarobi .... ;( ale cóż ... czas zacząć weekend
"maleństwem" zajmiemy sie od poniedziałku ....
Chyba że ktoś wpadnie na jakiś cudowny pomysł to śmiało ludzie - nie krępować się :P
A jeśli ktoś cudownie uchroni mnie od mechaniowca :P nastepnego dnia wysyłam
flaszkę* / piwo* / soczek* kurierem DHL
*2 niepotrzebne skreślićwww.calorocznykierowca.blog.pl
Komentarz
-
-
zmieniłem .... po wsadzeniu cewki z 3go cylindra na miejsce 2go zaczęło "walić" spalonym plastikiem .... następnie - zamiana na fabryczne miejsca a rezultatem tego cylindry 2 i 3 nie mają zapłonu cylinder 2gi pali cewki - bezspornie !!
A teraz problem jak temu zapobiegnąć ... ?!?!www.calorocznykierowca.blog.pl
Komentarz
-
-
To przydałoby się sprawdzić gdzie robi się zwarcie.
Bierzesz miernik odepnij wtyczke od cewki na 2 cylindrze i sprawdź czy pomiędzy poszczególnymi pinami nie ma zwarcia.
Pin 1 (przewód brązowy) - masa
Pin 2 (przewód brązowo-czerwony) też masa
Między nimi oczywiście może pokazać że jest zwarcie
Pin 3 (przewód czerwono-purpurowy) - plus 12V pewnie po włączeniu zapłonu.
Pin 4 (przewód purpurowy) - sygnał z komputera o chwili zapłonu.
Czyli trzeba głównie sprawdzić czy nie ma zwarcie między 1 lub 2 a 3 i 4 oraz między 3 a 4.
Jeżeli będzie wszytdko dobrze to trzeba iść po nitce do kłębka czyli po kolei rozpruwać wiązke kabli od cewki do komputera może gdzieś zakradł się jakiś gryzoń albo coś przetarło wiązke i robi się zwarcie. Tłumaczyłoby to skąd biorą się pozostałe błędy.
PozdrawiamRozum każdy ma, ale nie każdy go używa.
Komentarz
-
-
Długi klucz 16mm fajkowy i świece np http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=549#
Cała operacja zajmuje ok 15 min.
Ja wymieniałem ok 2 tygodni temu bo miał takie dziwne tiki na wolnych obrotach oraz przy przyśpieszaniu (pomogło oczywiście)
Musisz tylko robić wszystko z wyczuciem ponieważ czytałem że NGK sa podatne na pękanie porcelanki.
Komentarz
-
-
POMOGŁO :!:
Oto lista usterek:
Świeca
DWIE cewki (JEDNA PRZEZ MOJĄ NIEWIEDZĘ)
A TERAZ UWAGI DLA INNYCH :: :
1 nie przekładajcie cewek z walniętego cylindra (chyba że macie pewność co do świecy i przewodów) - JA TO ZROBIŁEM
2 porada dotycząca wyjmowania cewek:
-bierzemy sznureczek np: taki jak do wieszania prania, przewlekamy pod złączką kierujemy na spojenie miedzy wtyczką a złączką jedna ręką ciągniemy a 2gą asekurujemy żeby nie szarpnąć
3 napięcie miedzy przewodami najlepiej porównać z innym działającym cylindrem
4 gdy wykręcimy świecę trudno ją wyciągnąć wiec nakładamy na nią lekko cewkę i wyciągamy
gdy przypomnę sobie więcej dopisze...
PODZIĘKOWANIA DLA WSZYSTKICH KAŻDY DOSTAŁ "POMÓGŁ" :ideia:
DZIĘKUJĘ JESZCZE RAZ
[ Dodano: Sob 20 Lut, 10 16:57 ]
aaa i wiedzieliście jak dziwnie patrzą się w ASO ja człowiek chce grzecznie kupić jedną świecę ... :?www.calorocznykierowca.blog.pl
Komentarz
-
Komentarz